PSO2:NGS - Silver Peaks Kvaris Pack/Type 2 Pack
Bu öğe paketi, PSO2 New Genesis'teki Kvaris bölgesinden ilham alan kıyafetlerle birlikte keşiflerinde sana yardım edecek harika oyun içi öğeler içeriyor.
・Bu paketteki öğeler, oyun içi AC Shop'ta bulunan Silver Peaks Kvaris Pack/Type 2'de yer alan öğelerle aynıdır.