PSO2:NGS - Sonic Collab: Suits/C-Space Pack
The character in the image may have some items that are not included in the pack.
The items in this pack are the same as those in Sonic Collab: Suits/C-Space Pack available via the in-game AC Shop.
The items in this pack are usable only within Phantasy Star Online 2 New Genesis. They cannot be used within other services, including the Japanese service.
Phantasy Star Online 2 New Genesis is required in order to use this content. If a new patch is available, you will need to update to the latest version in order to use this content.
If this is your first purchase, it may take up to 24 hours for it to be reflected within the game. If more than 48 hours have passed and the purchase still has not been reflected, please contact us through the Phantasy Star Online 2 New Genesis Official Website.