[EARLY SPRING'24] 2200AC Exchange Ticket
Karşılığında Phantasy Star Online 2 New Genesis'in oyun-içi para birimi 2.200 ARKS Cash (AC) alabileceğin, tek-kullanımlık özel fiyatlı bir takas bileti.