TAILS Collaboration Pack
Includes crossover items featuring Tails from the Sonic series and other useful items. Purchase this pack to obtain outfits, emotes, and items that will give you an edge on your PSO2 adventures. This special pack is available for one-time purchase across all platforms!
After purchase, you will receive the content the next time you log in to Phantasy Star Online 2. Receive the items via Visiphone -> Receive Campaign Items -> Purchase / Receive Benefits.