TAILS Collaboration Pack
Zawiera crossoverowe przedmioty z udziałem Tailsa z serii Sonic oraz inne przydatne akcesoria. Kup ten pakiet, aby zdobyć stroje, emotki i przedmioty, które dadzą Ci przewagę podczas przygód w PSO2. Ten specjalny pakiet można kupić tylko raz na wszystkie platformy!
Po zakupie, otrzymasz zawartość przy następnym zalogowaniu się do Phantasy Star Online 2. Odbierz przedmioty po przejściu do menu Visiphone -> Receive Campaign Items -> Purchase \/ Receive Benefits.