TAILS Collaboration Pack
Sonic serisinden Tails ve diğer kullanışlı ögeler gibi çapraz ögeler içerir. Kıyafetler, ifadeler ve PSO2 maceralarında sana avantaj sağlayacak ögeler elde etmek için bu paketi satın al. Bu özel paket tüm platformlarda yalnızca bir kez satın alınabilir!
Bu içerikle elde edilebilen ögeler Phantasy Star Online 2'ye özeldir. Bu ögeler Japonca hizmeti dâhil olmak üzere diğer hizmetlerde kullanılamaz.