Heyecan verici yıldızlararası çatışmalarda tek bir düğmeye basarak üçüncü şahıs meka atışları ve yıldız gemisi savaşları arasında geçiş yapın.
Her biri benzersiz yeteneklere sahip çok yönlü Assault, hassas Lancer, acımasız Buster ve korkunç Breacher olmak üzere dört farklı Yıldız Savaşçısı sınıfı arasından seçim yaparak ve çok çeşitli silah ve eşyaları kuşanarak oyununuzu kendinize göre uyarlayın.
Dijital koleksiyon parçalarının seviyesini yükseltirken ve oyun içi öğelere tam olarak sahip olurken Avatarınızı ve Yıldız Savaşçınızı tam istediğiniz hale getirin.
Uzayın derinliklerinde ve el yapımı gezegen konumlarında savrularak genişleyen pitoresk galaksileri keşfedin. Binlerce yıllık sırları çözerek Büyükköpek Galaksisinin tarihini ve ilmini ortaya çıkarın.