Erken Erişim şu anda dört bölüm değerinde hikaye içeriği, benzersiz uzay savaşı oyun tarzları olan dört meka sınıfı, yepyeni bir öğretici, PvP modu, Bounties ve Patrols gibi tekrarlanabilir içerikler ve fotoğraf modu içeriyor.
Phantom Galaxies'te NFT'lerimiz ve blok zinciri entegrasyonumuz için Polygon Network'ü kullanıyoruz. Bu unsurlar, oyuncularımızın kendi dijital varlıklarına sahip olmalarına, keyif almalarına ve ekonomimiz içinde birbirleriyle ticaret yapmalarına olanak tanıyor.
Evet kullanabilirsiniz! Phantom Galaxies’i oynamak ücretsizdir ve herhangi bir blok zinciri, NFT veya kripto para birimi unsuruyla etkileşime girmeden oynayabilir ve deneyimleyebilirsiniz.