Pharmacy Simulator: Big Pharma
Pharmacy Simulator: Big Pharma er en meget detaljeret forretningsstyringsmagnat og livssimulator, hvor du bygger dit eget medicinske detailhandelsimperium. I en dynamisk åben verden starter du med et tomt kommercielt lokale og skal omdanne det til byens førende apotek for sundhedspleje. Dette er ikke bare et simpelt butiksindehaverspil; det er en sand test af din økonomiske strategi og dine overlevelsesevner!
Dine kunder stoler på dig for deres sundhed og velvære. Når patienter ankommer, vil de præsentere specifikke medicinske recepter. Indtast deres unikke koder i dit computersystem, find præcis de lægemidler, de har brug for, fra dit lager, og behandl transaktionen. Øg dit butiksniveau og lås op for et massivt udvalg af avancerede sundhedsprodukter!
Du er ikke bare en butikschef; du er en levende og åndende iværksætter. Overvåg din daglige sult og dit energiniveau. Lav mad ved hjælp af dit komfur, eller tag en hurtig bid mad fra køleskabet for at holde din udholdenhed oppe. Naviger problemfrit i de travle bygader ved hjælp af en cykel eller et skateboard. Når en profitabel arbejdsdag slutter, kan du vende tilbage til din hyggelige lejlighed for at sove, komme dig og forberede dig på en ny dag.