Phil Faily vs Rev Heads
Træd ind i Phils sæde og mød Rev Heads - en besætning af spændingssøgende, adrenalinfyldte racerløbere, der er på udkig efter ære. Erobre 20+ Cup-serier med grid og dygtighed, og vis verden, at Phil er den, der skal slå!
Du er Phil, en frygtløs racer, der kæmper mod Rev Heads - et hold af spændingssøgende, bilgale adrenalinjunkier, der er fast besluttet på at vinde 'Rev Heads Rally' for enhver pris.