Phil Faily vs Rev Heads
Anda adalah Phil, seorang pelumba yang berani menentang Rev Heads - krew yang mencari keseronokan, peminat adrenalin yang gila kereta bertekad untuk memenangi 'Rev Heads Rally' dalam apa jua cara.
Setiap Ketua Rev membawa gaya dan karisma mereka sendiri ke trek semasa mereka berdepan dalam pertempuran untuk kegemilangan perlumbaan!