Phil Faily vs Rev Heads
Wsiądź za kierownicę Phila i zmierz się z Rev Heads – ekipą spragnionych wrażeń, pełnych adrenaliny kierowców, którzy walczą o chwałę. Z determinacją i umiejętnościami pokonaj ponad 20 serii Pucharu i pokaż światu, że Phil jest tym, którego trzeba pokonać!
Jesteś Philem, nieustraszonym kierowcą, który mierzy się z Rev Heads – ekipą spragnionych wrażeń, szalonych na punkcie samochodów, uzależnionych od adrenaliny, zdeterminowanych, by za wszelką cenę wygrać „Rev Heads Rally”.