Phil Faily vs Rev Heads
Phil'in koltuğuna oturun ve zafer peşinde koşan, heyecan arayan ve adrenalin dolu bir yarışçı ekibi olan Rev Heads ile yüzleşin. Cesaret ve beceriyle 20'den fazla Cup Serisini fethedin ve dünyaya Phil'in yenilmesi gereken kişi olduğunu gösterin!
Siz, "Rev Heads Rallisi"ni ne pahasına olursa olsun kazanmaya kararlı, heyecan arayan, araba tutkunu adrenalin bağımlılarından oluşan bir ekip olan Rev Heads'e meydan okuyan korkusuz bir yarışçı olan Phil'siniz.
Her Rev Head, yarış zaferi için kıyasıya mücadele ederken piste kendi tarzını ve karizmasını getiriyor!