Phil Faily vs Rev Heads
Du er Phil, en frygtløs racer, der kæmper mod Rev Heads - et hold af spændingssøgende, bilgale adrenalinjunkier, der er fast besluttet på at vinde 'Rev Heads Rally' for enhver pris.