Phil Faily vs Rev Heads
You are Phil, a fearless racer taking on the Rev Heads - a crew of thrill-seeking, car-crazy adrenaline junkies determined to win the ‘Rev Heads Rally’ at all costs.
Each Rev Head brings their own style and charisma to the track as they go head-to-head in a battle for racing glory!