Phil Faily vs Rev Heads
Jesteś Philem, nieustraszonym kierowcą, który mierzy się z Rev Heads – ekipą spragnionych wrażeń, szalonych na punkcie samochodów, uzależnionych od adrenaliny, zdeterminowanych, by za wszelką cenę wygrać „Rev Heads Rally”.