Festering Skies
Wznieś się w przestworza w Festering Skies, najnowszym dodatku DLC do Phoenix Point: Edycja Year One! Festering Skies zawierają nowy tryb przechwytywania, nowe misje, nowy typ misji, oryginalną kampanię i dużo więcej.