Festering Skies
Phoenix Point: Year One Edition'ın yeni DLC'si Festering Skies ile savaşı göklere taşı! Festering Skies yeni bir ele geçirme modu, yeni görevler, yeni bir görev türü, orijinal bir hikâye deneyimi ve çok daha fazlasıyla birlikte geliyor.