Phoenix Point - Kaos Engines
Take a drive on the wild side with the Kaos Engines DLC! Featuring a brand-new vehicle, the Kaos Buggy, tons of vehicle customizations, and unpredictable Kaos Tech weaponry, this DLC packs a serious punch! Pedal to the metal, Phoenix Operatives!
Take a drive on the wild side with DLC 5: Kaos Engines. This vehicular focused DLC features a brand new vehicle, the Kaos Buggy, and tons of vehicle customization options for all your existing vehicles, too. Plus, try out new and unpredictable Kaos Tech weaponry: great power, but also great risk!
Of course, DLC 5 also includes new missions, new research, and an all-new marketplace to buy gear and technology.