Phoenix Point: Year One Edition - Upgrade
Expand the power and versatility of Phoenix Point operatives with cybernetic augmentations. Unlock new abilities for your soldiers, new research projects, and new approaches to tactical combat. But beware: enemies will bring cybernetics to bear against your team, too.
Legacy of the Ancients delves into the secrets of the Antediluvian Civilization that predated modern humans on Earth. Explore ancient ruins for precursor knowledge, and use it to unlock a whole new line of Phoenix Point weapons and technologies. But beware: the Ancients left powerful guardians to watch over their secrets; you won't be the only one seeking to control this ancient knowledge. New rivals will rise up as the legacy of the ancients is revealed to humanity.
Adds new in-game missions that, upon completion, unlock three pieces of exclusive, powerful equipment: the Samnu Armor Set, the Danchev AR (Acid Assault Rifle), and the Danchev MG (Poison Machine Gun).