Phoenix Point: Edycja Year One — Ulepszenie
Wzmocnij i wszechstronnie przygotuj jednostki Phoenix Point dzięki cybernetycznym ulepszeniom. Odblokuj nowe umiejętności dla żołnierzy, nowe projekty badawcze i nowe taktyki bojowe. Ale strzeż się — wrogowie też dysponują cybernetyką.
Dodatek „Spuścizna pradawnych” odkrywa tajemnice przedpotopowej cywilizacji, która żyła na Ziemi przed współczesnymi ludźmi. Przemierzaj starożytne ruiny w poszukiwaniu wiedzy prekursorów i wykorzystaj ją, aby odblokować nową linię broni i technologii Phoenix Point. Ale strzeż się: pradawni zostawili potężnych strażników strzegących ich tajemnic. Co więcej, nie tylko Ty dążysz do przejęcia tej pradawnej wiedzy. Odkrywając spuściznę pradawnych, ludzkość napotka nowych rywali.
Pakiet broni biologicznej dodaje nowe misje, po których ukończeniu gracz odblokowuje trzy wyjątkowe elementy ekwipunku: zestaw pancerza Samnu, karabin szturmowy Danchev (z amunicją żrącą) i karabin maszynowy Danchev (pociski z trucizną).