Phoenix Point: Year One Edition - Upgrade
Sibernetik geliştirmelerle Phoenix Point ajanlarının gücünü ve çok yönlülüğünü artır. Askerlerin için yeni yetenekleri, yeni araştırma projelerini ve taktiksel mücadeleye yeni yaklaşımları aç. Ancak dikkatli ol; düşmanlar, takımına karşı koymak için sibernetiği de kullanacaklar.
Legacy of the Ancients, Dünya'daki modern insanlardan önce gelen Antediluvian Uygarlığı'nın sırlarını gün yüzüne çıkarıyor. İlkel bilgiler için antik harabeleri keşfet ve bunları kullanarak yeni bir dizi Phoenix Point silahını ve teknolojisini aç. Fakat dikkatli ol; ilk insanlar sırlarını korumak için ardında güçlü muhafızlar bıraktı ve bu ilkel bilgilerin peşine tek düşen sen değilsin. İnsanlık ilk insanların mirasını keşfettikçe yeni düşmanlar ortaya çıkacak.