Phoenix Point: Complete Edition
Dünya bir istila altında. Mutasyona uğrayan bir uzaylı tehdidi, insanlıktan geriye kalanları tehdit ediyor. Sadece yeryüzünde geriye kalan en zeki beyinler ve en cesur askerlerden oluşan gizli bir organizasyon olan Phoenix Project, istilayı püskürtebilir ve kaçınılmaz olanı tersine çevirebilir. Phoenix Project, liderlik için sana güveniyor. Yeni teknolojiler araştır ve geliştir, harap olmuş bir dünyayı keşfet, kendi üslerini inşa et, kaynakları yönet ve savaş alanına hükmet.
Şunu unutma: Dışarıda yalnız değilsin. Şirketçi anlayışı savunan New Jericho, kararsız Synedrion ve Anu'nun fanatik Müritleri (Disciples of Anu) gibi fraksiyonların yanı sıra, kendi değerleri, hedefleri ve Pandoralılar hakkında görüşleri bulunan çeşitli alt fraksiyonlar da bulunuyor. Phoenix Point'in diplomasi sistemi aracılığıyla bu fraksiyonlarla birlikte çalış, onlardan ihtiyacın olanı çalmak için hileye başvur ya da askeri gücünle etrafındaki herkesi ez geç. Seçimin ne olursa olsun, zafer kolay olmayacak. Phoenix Point: Complete Edition'da Phoenix Point'in zorlu oynanışının en iyi versiyonunu deneyimle.
Oyuncunun yalnızca birden çok kez baştan sona oynayarak açabileceği birden fazla sonu olan, karmaşık bir anlatımın içine dal. Mutantların, Pandoravirus'ın ve Phoenix Point'in kökenlerini öğrenirken, bir yandan da gizli bir tarihi keşfet, araştır ve bilgi edin.
Phoenix Project, Dünya'yı geri almaya çalışan tek organizasyon değil. Militarist New Jericho, Anu'nun mistik Müritleri (Disciples of Anu) ve Synedrion'un teknoloji düşkünleri, tümü, onlarla iş birliği içinde olduğunda benzersiz ödüller sunarken, onları karşına aldığında ise tehditkar yanlarıyla karşılaşacaksın. Onlarla nasıl başa çıkacağına, hatta buna gerek kalıp kalmayacağına karar vermek sana kalmış.
Birimleri donatmaya ve komuta etmeye ek olarak, Phoenix Point, eşsiz bir serbest nişan sistemi ile askerinin savaştaki atışlarını doğrudan kontrol etmeni sağlar. Düşmanların zayıf noktalarına, silahlarına veya değerli eşyalarına, ya da direkt gövdelerine nişan al.
Phoenix Point, 1990'lardaki X-COM serisinin yaratıcısı Julian Gollop tarafından tasarlandı. Görselleri, teknolojiyi ve sistemleri modern standartlara göre güncellerken X-COM'un temel değerlerini entegre etmek, Phoenix Point'i sınıfının en iyisi yaptı.