Phonopolis Soundtrack + Art Book
72-minutowa oryginalna ścieżka dźwiękowa z gry Phonopolis, której autorem jest uznany kompozytor i muzyk Tomáš Dvořák, znany również jako Floex, oraz 74-stronicowy cyfrowy artbook z Phonopolis autorstwa dyrektor artystycznej Evy Markovej.