Phonopolis Soundtrack + Art Book
Beğenilen besteci ve müzisyen Tomáš Dvořák (diğer adıyla Floex) tarafından hazırlanan 72 dakikalık Phonopolis Orijinal Oyun Müzikleri ve sanat yönetmeni Eva Marková tarafından hazırlanan 74 sayfalık Phonopolis dijital sanat kitabı.