Pilgrims
Swobodnie przemierzaj ziemie, zdobywaj nowych przyjaciół, śmiej się z towarzyszami podróży i pomóż im ukończyć ich opowieści, na twój sposób. Ile różnych rozwiązań jesteś w stanie znaleźć?