Pinball M - Chucky's Killer Pinball
Oynadıktan sonra Chucky's Killer Pinball'un gerçek olmamasını dileyeceksin! Masumların kötülere, şakacıların tehdide dönüştüğü çarpık bir gerçekliğe adım at. Chucky'nin gölgelerin içinde saldırıya hazır hâlde gizlendiği ürkütücü bir oyun alanında dolaş.