Pinball M - Death Save Bundle
The Thing Pinball: Tilt oyunu becerilerini kullan ve U.S. Outpost #31'in buz gibi soğuğunda biçim değiştiren uzaylıya karşı savaş. Herhangi birine, hatta kendine güvenebilir misin?