Pokłoń się królowi! Duke Nukem przybywa, żeby zgarniać wygrane i żuć gumę balonową, ale guma mu się skończyła. Zagraj na największym, najbardziej odjechanym i NAJNIEGRZECZNIEJSZYM stole pinballowym, wypełnionym bronią palną i atrakcyjnymi kobietami. Naciśnij przycisk startu i zagraj stalowymi kulkami!