Kralımız çok yaşa! Duke Nukem, ikramiyeleri vurmak ve sakız çiğnemek için burada ama sakızı bitmiş. Silahlar ve fıstıklarla dolu, şimdiye kadar yapılan en büyük, havalı, en BELALI tilt oyunu makinesinin keyfini çıkar. Başlata bas ve çelik toplarla oyna!