Pinball M - System Shock Pinball
Bu satın alım sana ayrıca Pinball FX DLC sürümünü alma hakkı sağlar. SHODAN'ı yenmek için siborglar, mutantlar ve yeniden programlanmış robotlarla dolu Hisar İstasyonunda Hacker'a rehberlik et.