Pine
Pine, bir açık dünya aksiyon macera simülasyon oyunudur. Albamare adında güzel bir dünyada, zeki bir genç olan Hue rolünü üstleniyorsun. Hue olarak, insanlardan çok daha zeki yaratıklarla dolu canlı bir dünyada keşfederek, ticaret yaparak ve savaşarak yolunu bulmak zorundasın.
Kendi kabilenin yerleşeceği yeni bir yuva ararken, Albamare'nin geniş ölçekli ekolojisiyle içli dışlı olman gerekecek. Sana kolay kolay yardım etmeyecek çok çeşitli türlere karşı ve onların safında, altı farklı biyom içerisinde keşfederek, takas ederek, konuşarak, üreterek ve savaşarak hazırlan.
Pine'da, senin müdahalen olmadan açık oyun dünyasının dört bir yanında bir şeyler olacaktır. Tüm organizmalar canlıdır ve hayatta kalmak için ne gerekirse yapmaya çalışacaklardır. Bir tür ile arkadaş olabilir, onların safında savaşabilirsin ya da onlara saldırabilir, yiyeceklerini çalabilir veya onları yaşam alanlarını terk etmeye zorlayabilirsin. Tüm bunlar, türlerin ekolojik çeşitlilik içerisindeki yerini belirleyecektir.