Pirate Ships
Pirate Ships is a PvP game about shipbuilding and naval battles — perfect for true fans of pirate aesthetics. Fight online alongside other players — or defeat them! Take command of a weathered old schooner and turn it into the most powerful warship on all seven seas!
Collect and create equipment parts, find the best combinations, upgrade your ship and test your skills in battles with other players!
Fight against ships built by real players, not AI. Dominate the arena and be the first on the leaderboard.
Become a part in the breathtaking story set in the Caribbean full of sea adventures and romance. Collect resources for PvP battles and have the chance to unlock legendary ships.
Thanks to a great combination of shipbuilding and breathtaking PvP battles, Pirate Ships offers countless hours of fun pirate adventures. Whether you like fighting alone or in a team of friends, a sea full of thrills and mysteries awaits you.
Raise the Jolly Roger, stock up on grog and set sail for the high seas in our new and exciting pirate adventure game!