Pirates Outlaws
16 heroes available with unique abilities and pre-made decks. More than 700 cards and 230 relics to collect. Play your cards and manage your Ammo for the best combo. Defeat 150+ outlaws and 60+ unique bosses in a turn-based combat system.
In Navigate mode you manage your expedition on varied horizons to discover and battle pirates and outlaws that stand on your path. You can unlock up to 7 maps and chapters with their own difficulty and secret.
Once repute reaches 9999, Hard Mode auto-unlock. Harsher environments and stronger enemies. Each chapter also has its unique challenge in Hard Mode.
In the dust of the arena, you will face every 10 battles a powerful Champion. To reach the top, you must choose among the cards and relics from all 7 chapters. A place for all pirates in need of challenge.
Test your strength and knowledge over a drink at the tavern. Choose pre-made packages before each battle and defeat the wave of pirates. After the 2 battles, defeat the imposing Tavern Keeper.