Kritik Vuruş Seti
Kritik Vuruş Seti, Hayatta Kalan Sezonu’nun bir parçası olarak şimdi her zamankinden daha ölümcül. Bu DLC, üçlü bir silah setinin yanı sıra, her silaha kritik vuruş şansı kazandıran benzersiz bir dengeleme özelliğine sahip özel kaplamalar da içeriyor.