Dark Fire Set
Dark Fire Set not only brings a lethal arsenal of weapons but also includes exclusive skins and a unique rebalance feature that infuses each weapon with devastating fire damage.
Dark Fire Set not only brings a lethal arsenal of weapons but also includes exclusive skins and a unique rebalance feature that infuses each weapon with devastating fire damage. Melding the harshness of winter warfare with the fierce intensity of fire, these weapons are perfect for players who demand both style and substance in their arsenal.