Karanlık Ateş Seti
Karanlık Ateş Seti yalnızca ölümcül bir silah cephaneliği getirmekle kalmaz, aynı zamanda her silaha yıkıcı ateş hasarı veren benzersiz bir dengeleme özelliğine sahip özel kaplamalar da içerir.
Karanlık Ateş Seti yalnızca ölümcül bir silah cephaneliği sunmakla kalmaz; ayrıca özel skinler ve her silaha yıkıcı ateş hasarı kazandıran benzersiz bir dengeleme özelliği de içerir. Kış savaşının acımasızlığını ateşin vahşi yoğunluğuyla birleştiren bu silahlar, cephaneliğinde hem stil hem de güç isteyen oyuncular için mükemmeldir.