Deadly Toys Set
Stay updated on new events, take part in giveaways, and connect with players from all over the world. This is the place where Pixel Gun 3D fans come together.
Step into the battlefield with a twist of nostalgia and firepower! The Deadly Toys Set DLC brings you a trio of playful yet potent plastic-themed weapons. Don’t let their toy-like appearance fool you—these guns pack a punch that will leave your enemies in awe. Gear up, relive your childhood, and dominate the fight with the Deadly Toys Set!