Ölümcül Oyuncak Seti
Yeni etkinliklerden haberdar ol, çekilişlere katıl ve dünyanın dört bir yanındaki oyuncularla bağlantı kur. Pixel Gun 3D hayranlarının buluşma noktası burası.
Savaşa bir tutam nostalji ve bolca ateş gücüyle adım at! DLC “Ölümcül Oyuncaklar Seti”, plastik temalı; eğlenceli ama bir o kadar da güçlü üç silah sunuyor. Oyuncak gibi görünüşlerine aldanma — bu silahlar sağlam vurur ve düşmanlarını hayrete düşürür. Kuşan, çocukluğunu yeniden yaşa ve Ölümcül Oyuncaklar Seti ile çatışmaya hükmet!