Frost Dive Set
Submerge yourself in the depths of the unknown with the Frost Dive Set, a collection of weapons forged of mystic elements from the Atlantis Season.
Submerge yourself in the depths of the unknown with the Frost Dive Set, a collection of weapons forged of mystic elements from the Atlantis Season. This DLC is a tribute to the enigmatic maritime world, where the ocean's power is harnessed into your arsenal. Each weapon in this set has undergone a meticulous rebalance and is infused with a powerful freezing effect, capturing the essence of the deep sea and transforming your battles into frozen showdowns.