RGB Hero Set
Unleash the power of colors with the RGB Hero Set, a vibrant addition to your gaming arsenal. This set is more than just vibrant colors!
Unleash the power of colors with the RGB Hero Set, a vibrant addition to your gaming arsenal. This set is more than just vibrant colors; it introduces a groundbreaking feature in the form of a unique Sniper gun equipped with a stattrack. This special addition not only enhances your gameplay but also proudly displays your kill number, making every shot count.