RGB Kahraman Seti
RGB Kahraman Seti ile renklerin gücünü ortaya çıkar! Bu set, oyun cephaneliğine canlı bir dokunuş getiriyor. Bu sadece renklerin parıltısı değil!
RGB Kahraman Seti ile renklerin gücünü ortaya çıkar! Bu set sadece renkli bir gösteri değil; aynı zamanda öldürme sayacına sahip özel bir keskin nişancı tüfeği özelliğini de sunuyor. Bu özel ekleme, oynanışı daha etkileyici hale getirirken öldürme sayını gururla sergilemeni sağlar — her atış önemli!