PixelJunk Scrappers Deluxe
Çok da uzak olmayan bir gelecekte, pis bir şehri temizlemeye uğraşan robot çöp toplayıcı ekibi Scrappers'ın rolünü üstlen. Tek başına sokakları süpür ya da en fazla 4 oyuncudan oluşan müthiş bir takım kur.
Junktown'da vakit nakittir, bu yüzden daha büyük ödüller kazanmak için verimi artırmak amacıyla çöpleri üst üste yığ, ekibine iş bölüştür.
Çöp toplamak, işin sadece bir kısmı! Robot rakipler sana saldırıp işine çomak sokacak, bir yandan plana uyarken bir yandan da onlardan kurtulmalısın. Verimi artırıp yüksek puan kazanmak, yeni karakterler ve özelleştirme seçenekleri açmak için en önemlisi takım olarak çalışmak.
PixelJunk Scrappers Deluxe; efsanevi PixelJunk serisi, Star Fox Command, X-Returns ve birçok klasik oyunun geliştiricisi Q-Games'in yeni oyunudur!