PLANET ALPHA
Budzisz się w dziwnym, obcym świecie. Doznawszy ran, samotnie przedzierasz się przez nieznaną krainę, przemierzając piękne zróżnicowane tereny i starając się przetrwać.
Poznawaj unikalny świat i odkryj swoją historię. Co takiego odkryjesz na PLANET ALPHA?