PLANET ALPHA
Gizem ve tehlikelerle dolu, güzel bir uzaylı dünyası: PLANET ALPHA. Amansız düşmanlar tarafından kovalanırken hayatta kalabilmek için gecenin ve gündüzün gücünden faydalanmalısın.
Eşsiz bir dünyayı keşfet ve hikayenin parçalarını birleştir. PLANET ALPHA'da neler keşfedeceksin?