Planet Alpha - Dijital Çizim Kitabı
Planet Alpha Dijital Çizim Kitabı, bu büyüleyici dünyanın yaratım sürecine ışık tutan konsept çizimler, illüstrasyonlar, oyundan sahneler ve diğer görsel eserleri içerir.