Planet Alpha – oryginalna ścieżka dźwiękowa
Zanurz się w przepięknym, ale i śmiercionośnym świecie planety Alpha dzięki oryginalnej ścieżce dźwiękowej do gry Planet Alpha. Zawiera ona wszystkie 40 utworów skomponowanych przez Sida Barnhoorna.