Planet Alpha - Orijinal Oyun Müzikleri
Planet Alpha Orijinal Oyun Müzikleri ile Planet Alpha'nın büyüleyici ve ölümcül dünyasına adım at. Planet Alpha'da yer alan ve Sid Barnhoorn'un bestelediği 40 parçanın tamamını içerir.