Planet Coaster 2: Bonusforlystelser-samling
FD Vision – Powered Rotating Ride: En klassisk karruseltype af den højtelskede omnimover-type, som snurrer rundt og rundt og aldrig stopper! Denne forlystelse består af en række vogne, som kører i et fast spor, og som man stiger ind og ud af, mens den bevæger sig.
The Cube: Oplev en geometrisk tumlende forlystelse med The Cube! Dine gæster vil snurre og dreje rundt, mens de jubler af glæde mellem forlystelsens roterende firkanter.
Outamax – Water Coaster: Der er langt ned fra toppen af denne vandrutsjebane, som bruger en unik dobbeltelevator til at føre dine gæster fra det ene enorme plask til det næste.