Planet Coaster 2: Bonus Oyuncak Koleksiyonu
FD Vision – Güçlendirilmiş Dönen Oyuncak: Çok beğenilen "omnimover" varyasyonunun kendi etrafında dönen, klasik bir türevidir. FD Vision aslında hiç durmaz! Bu güçlendirilmiş oyuncak; hareket hâlindeyken binilmesi ve inilmesi gereken, sabit hızlı bir parkurda çalışan bir dizi taşıt içerir.
Outamax – Su Treni: Bu uzun ve su temelli hız treni, ziyaretçilerini büyük bir sıçramadan bir diğerine götürmek için eşsiz bir çift taraflı taşıyıcı kullanır.